|    | 
 U.S.P.S. JE V "TOP 20 SPOLEČNOSTÍ" JEDENÁCTÁ 
 | Reklama: | |||||||||||||||
| 
  Být americkým pošťákem
      jistě znamená: být prestižním a dobře placeným státním zaměstnancem.
      Podle časopisu FORTUNE
      se společnost "americká pošta" umístila na vynikajícím 11.
      místě žebříčku nejziskovějších severoamerických (US) firem. Svůj
      zisk na konci roku 2002 vyčíslila na 66,5 miliard USD. Prvních 15
      společností vidíte níže: FORTUNE TOP 20 V ROCE 2003 
 Píše se to ve zprávě "Prezidentské komise pro U.S. poštovní správu" (je zde ke stažení v *.pdf souboru - 2,24 MB). Na tuto zprávu upozornil na serveru zive.cz Otakar Schön. Mimo jiné v notičce píše o chystaných digitálních vlastnostech poštovních známek, cit.: "...Chytré známky v sobě nesou informaci o odesílateli, typu zásilky a cílové destinaci díky speciálnímu digitálnímu kódu. Proti technologii, která může ročně ušetřit americké správě pošt miliony dolarů vynaložené na zpracování nedoručitelných zásilek, se staví obhájci práva na soukromí, podle nichž by plošné zavedení chytrých známek ohrozilo občanské svobody uživatelů poštovních služeb. Možnost využití dat získaných sledováním zásilek s chytrými známkami pro vyšetřování zločinů zmiňuje i samotná zpráva..." BŘETISLAV
      JANÍK, Praha 20.8.2003  
 | 
 | ||||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||||
| PROFILY: | 
 
 | ||||||||||||||||
| 
 | 
 | ||||||||||||||||
| 
 
 | |||||||||||||||||