| MAIN PAGE / | 
 "SLOVENSKÁ POŠTA, VIAC NEŽ POŠTA" 
 | Reklama: | |||||||||
| 
 | 
  Nejsem Slovák, a nežiji na
      Slovensku, proto neumím posoudit do jaké míry je animovaný flash (flashový
      banner) Slovenské pošty blízek pravdě a do jaké míry se jedná o
      humornou nadsázku? Každopádně Prvá samolepiaci známka na Slovensku
      ve mě nevzbuzuje ani obdiv, ani úctu, ani nadšení ... spíše smutek.
      Po nákupu aršíku "JÁN PAVOL II." nevím, zda je to samolepka
      na zadní okno auta nebo poštovní známka. Popravdě řečeno blíže je
      to k té reklamní samolepce než ke státní poštovní cenině... Chcete-li shlédnout animovaný flash, měli byste mít instalován nebo povolen vstup scriptu Macromedia Flash Player (např. 6 - ke stažení např. na www.slunecnice.cz) a musíte mít štěstí, že náhodně generovanou reklamu Slovenské pošty výše uvedeného znění shlédnete na www.sme.sk Pokud nebude zrovna tato reklama k dispozici, mějte trpělivost a opakovaně současně tiskněte klávesu CTRL + F5. Stránka se tak bude načítat opakovaně a přímo aktualizovaně z internetu a nikoliv z Vaší počítačové mezipaměti (cashe), aby bylo vše urychleno (počítač si stránku načte a pokud nemá pokyn nebo nastavení vždy aktualizovat, natahuje opakovaně stránku ze své paměti, nikoliv z internetu. Tím se z hlediska počítače výrazně zrychluje dostupnost stránky, na druhé straně z hledika uživatele - diváka/čtenáře není k dispozici aktuální stránka (mnohdy se to čtenář ani nedozví). (Jako vydavatel e-zinu Japhila podobné e-mailové dotazy vysvětluji 3 x týdně, podstatou většiny z nich je: "jejich kamarád si na Japhile něco přečetl a on to tam nemá" Japhila aktualizuje i několikrát denně!). Aršík nás "nezklamal" - skutečně se jedná spíše o samolepku, než o poštovní známku a to i přesto, že autor kresebného návrhu známky - Jozef Baláž - je spokojen (viz naše předchozí materiály). Darmo: Čí chleba jíš, toho píseň zpívej, je motiv starého lidového pořekadla. Napadá mě logické vysvětlení, autor kresebného návrhu vytvoří návrh, je mu možná i lhostejno, jakým způsobem je známka realizována... Stanovisko
      vydavatele Japhila e-zinu je:  Věřte mi, či nevěřte. BŘETISLAV
      JANÍK, Praha 9.9.2003  DALŠÍ INFORMACE: | 
 | |||||||||
| 
 | |||||||||||
| PROFILY: | 
 
 | ||||||||||
| 
 | 
 | ||||||||||
| 
 
 |